dimarts, 18 de desembre del 2012

l'entranyable amic invisible


Com ja sabeu queden molts pocs dies perquè arribin les desitjades vacances de nadal ! 

...i també comencem a viure moments tant tradicionals com fer l'àlbum, dibuixar postals nadalenques, el concert de nadales... i, com no, l'AMIC INVISIBLE. 
Aquí teniu algunes idees per elaborar el regal del vostre AMIC... 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhdxr7fJl4Ksb_-NQBm8tDP18hng07iUoMkv_Hc57pmHBgtuJRnXfSgLRumGXOlF63bJcQx2kXu7qG3go-lcVLIXcye8S4Zt-NHiH6nzBBAYzVRjhjT_4ijxv6JwK0qx8Cu5acJhP06_Q/s1600/capsetes.jpg

podem fer penjolls o arracades...


una llibreta personalitzada











un marc de fotos original




un pot per desar els llapissos


o unes boniques polseres!



un punt de llibre





i si, encara no esteu convençuts, consulteu aquesta pàgina on trobareu una pila d'idees per fer joguines, elements de decoració i un munt de coses més!



 

6 comentaris:

  1. Carla Varas18/12/12

    Jo al meu amic o amiga invisible li he fet una llibreta personalitzada amb papers de colorins es molt guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ResponElimina
  2. Anònim18/12/12

    jo j'ha se que fer-li,pero aquetes idees m'han ajudat a fer-li un detallet més.
    Alexandra ventura

    ResponElimina
  3. Anònim18/12/12

    Ami m'encanta l'idea de fer el amic invisivle, es molt divertit i alucinant al mateix temps.Ami lo que m'agrada es descubri qui et toca i quin regal et fan.M'encantaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Carla i Carlota c.19/12/12

    A nosaltres en agrada molt l'idea de l'amic invisivle perque a nosaltres ens agrada saber lo que ens regalen i es molt emocionant i al mateix temps divertit

    ResponElimina
  5. Anònim23/4/13

    Jo vaig regalar unes galetes en forma d'animal per tota la classe i se les van menjar totes. "Pepito Grillo"

    ResponElimina
  6. martina 4tA11/10/14

    es molt bonic

    ResponElimina